من رفتم دو رور پیش۳تومن شد
برای من ۳ و خورده ای شد
فقط داپلر ۳ تومن ، اگ سونوی رشدم باهاش انجام بشه ۴۴۰۰ در میاد
الان رفتم با سونوی رشد ۶میلیون شد
برا من ۳۸۰۰
اینجا ۳ م
من قبل عید ۱۲۰۰ بود. بعد از عید ۳ تومن
هر سونوگرافی قیمتاش فرق میکنه بهتره زنگ بزنی بپرسی
به من گفتن ۲ملیون تا من برم گرون میشه چون ۳۱هفته میخام برم
من ۳ بار این سونورو رفتم از قبل عید تاحالا هردفعه ی تومنروش گذاشتن
۸فروردین دادم ۳ تومن بود فقط داپلر
سونو رشد هم ۱۳۰۰
من دیروز رفتم ۴ تومن
ماه پیش تو مطب دکتر خودش انجام داد ۳۵۰۰
حداقل 3میلیون
برا من ۴ و خورده ای شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.