خانما ۳۷/۱ تبه؟با دیجیتالی زیر بغل

۵ پاسخ

نه تب نیس

شروع تبِ
چون اون دماسنجا باید نیم اضافه شن
ایشاالله ک نباشه

نه تب نیست ولی زود زود چک کن تب نکنه

علائم تب حساب میشه مواظب باش

نه عزیزم

سوال های مرتبط