۴ پاسخ

۳۷ و نیم به بالا تبه

نزدیک تب هست دماش بالا حساب میشه به ۳۷/۲ سه تا باید اضافه کنی میشه۳۷/۵
مرز شروع تب۳۷/۸

هیچکدوم ۳۸تبه فک کنم

نه عزیزم دمای طبیعی

سوال های مرتبط