۳ پاسخ

من چند شب گریه کرد با فاصله دو سه روز زیادم گریه کرد بردم‌گفت کولیکه چون شیرخشکم میخوره پس نسبت به اونایی که شیر مادر میخورن زیادتره بخازر اونه دیگ منم‌چاره ای نداشتم دارو گرفتم دادم چون شیر خودمو نمیخوره شیرخشک میخوره دیگ باید ادامه بدم یکم کولیکیش بهتر شده احساس میکنم ولی من هروقت بیرون میبرم یا تو شلوغی مهمون میاد دیگ شب تا صبح نمیخوابه😥😥😥

باید ببینی گریه زیاد بخاطر چیه
بعضی وقتا بعد از شیر گریه میکنن ممکنه حساسیت یا کولیک باشه بعضی وقتا همین جوری سر یه تایمی مدام گریه کنه شاید بخاطر پوشکش باشه دقت کن ببین چه وقتایی گریه هایش شدیدتره

بیش از حد باشه حتما ببرش احتمال داره مال کلیه هاش باشه

نوه داییم زیادی گریه میکرد بردنش بچه سنگ داشت کلیه هاش

گریه زیادی با توجه به لاغر شدن بچه مشکل وجود داره

سوال های مرتبط

مامان دو تا گل پسر💙 مامان دو تا گل پسر💙 ۶ ماهگی
مامان ایلیا جونم مامان ایلیا جونم ۳ ماهگی