یعنی تا الان متخصص آلرژی نبردی؟؟؟؟
پسر منم از بچگی داره . یه مدت رژیم گرفتم دیدم خیلی برام سخته و حساسیتش شدیده . دکتر شیرخشک نوشت
تست حساسیت ازش گرفتیم . غذاهارو خیلی محدودیت داشت . الان تازه دوهفتس شروع کردیم خیلیییی کم بهش میدم . زیر نظر متخصص آلرژیش از بچگی دارو مصرف کرد . هنوزم شربت میخوره
باید حتما ببری دکتر عزیزم
عزیزدلم دختر من وحشتناک آلرژی داشت خیلی شدید صورتش چشمش ورم میکرد ولی بهش میدم که بدنش عادت کنه آلفامینو میخورد الان کردم haالان آپنامیل معمولی میدم لبنیات هم کم کم دادم اوکیه فقط گوشت گوساله ومغزیجات تخم مرغ شدیده که تست کردم کل صورتش ریخت بیرون
نه عزیزم درمان نداره باید خودش رفع بشه
اگر خواستی تست بگیری از شیر و بستنی شروع نکن
از ماست و پنیر شروع کن انشاالله که حساسیتش رفع شده باشه
یعنی هنوز رفع نشده ماست دادی تا حالا؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.