سونو انومالی ازچند هفته میتونیم بریم

۷ پاسخ

عزیزم چند ماه اقدام بودی دکترت کیه

برامنم دکتر وقت داده 17هفته 6روز میوفته 31اردیبهشت اما پنجشنبه سونو گرافی نمیشه حالا موندم قبلش برم ی روز قبل قبول میکنن یابمون.م شنبه برم

من ۱۷ هفته و شش روز رفتم

۱۸ هفته و یک روز

از ۱۶ هفته ۶ روز دیگ میتونی بری

به منم وقت داده ۱۸تمام بعد برم

به من گفته ۱۸ هفته تمام برو

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۳ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۴ ماهگی