عزیزم چند ماه اقدام بودی دکترت کیه
برامنم دکتر وقت داده 17هفته 6روز میوفته 31اردیبهشت اما پنجشنبه سونو گرافی نمیشه حالا موندم قبلش برم ی روز قبل قبول میکنن یابمون.م شنبه برم
من ۱۷ هفته و شش روز رفتم
۱۸ هفته و یک روز
از ۱۶ هفته ۶ روز دیگ میتونی بری
به منم وقت داده ۱۸تمام بعد برم
به من گفته ۱۸ هفته تمام برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.