من گرفتم راضی بودم
اره عزیزم معتبره و جنسشون خیلی خوبه منم ازش خرید کردم
نی نی لوکس استار من یه بار خرید کردم لباس های 6 ماه به بالاش خوب بودن نوزادی نگرفتم
بله من خرید داشتم و راضی بودم
والا رویا کیدز و ملیکا کیدز دیدم همه میگن خوبه معتبره و جنسش نسبت ب قیمتاش خوبه
ولی خودم هنوز چیزی نخریدم ازشون
از ملیکا کیدز بگیر و سیسمونی ارزان قیمتشون خوبه و جنس همونه
اره من خریدکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.