خانما اگه نامه سزارین بگیرم بعد یهو زایمان زودرس بکنم میشه؟

۶ پاسخ

منم خیلی میترسم

اونوقت سزارین اجباری میشی دولتی هم میتونی بری

والا خواهر شوهر من از طبیعی میترسیده زیرمیزی داده بود دکتر که سزارینش کنه
ساعت ۱۲ شب دردش میگیره میره بیمارستان زنگ میزنه دکترش، دکتر بهش میگه من الان نمیتونم بیام این موقع شب
اونم درد طبیعی رو میکشه بعد ماما میاد بالاسرش میگه لگنت کوچیکه و میبرن خودشون سزارین میکنن
بعد چند روز هم شوهرش رفته پول زیرمیزی که به دکتر داده رو گرفته
گفت تو که نیومدی بیمارستان پولی که گرفتی رو بده

عزیزم شما نامه ک گرفتی هر زمان هر ساعت هر وقت هر روز ک باشی دکتر سریع میاد و عملت می‌کنه اصلا نگران نباش

اره دیگه بری بیمارستان نامه رو ببری زنگ دکترت میزنن بیاد سز میشی

منم خیلی تو فکر اینم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری