خانمایی ک سرکلاژ کردین اشپزی هم میکنید؟😐

۹ پاسخ

خیلی استراحتم خوب نیست باید هم بشینی هم راه بری هم بخوابی

استراحت کن اشپزی نکن. باید خیلی سرپا وایستی

منم طولم ۲۵ خیللی وقته درست درمون آشپزی نکردم شااااید در حد یه عدسی ونیمرو که اونم چندوقته نکردم.خونه مامانم بودم استراحت الانم ک اومدم خونه خودم طفلک آقام میکنه هرچی بربیاد ازش

کافیه چند تا ظرف بشورم کمرم میگیره اشپزی کردن ک بماند

اره باید سرکارم برم

نه من طول سرویکسم 25استراحتم مطلق 🥲

آره من آشپزی میکنم، ولی نه هر روز

اگ مجبوری آشپزی کنی
یه صندلی بزار پا گاز ک خیلی ایستاده نباشی
من بعد از هفته ۳۰ تقریبا
خودم آشپزی می‌کنم

من که نه
چون استراحت نسبی هستم آشپزی خیلی باید بایستیم

سوال های مرتبط