۴ پاسخ

من برای خود بچه پینو گرفتم همه چیشو ولی شوینده های لباسشو دوس نداشتم مالوچسکا گرفتم بوی فانتزی و ملایمی داره خیلی خوش بو تره

منم پینو گرفتم

وای فیروز رنگ ابیش خیلی خیلی خوش بوعه، خونه مامانم پینوعه بوی خوبی داره ولی احساس میکنم رنگ لباسارو میبره

اره مخصوصا رنگ آبیش عالیه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۵ ماهگی