اولین سونو بیشتر برا اینکه ببینن بچه تو رحم قرار داره یا نه وجودی ازش هست بذار بره خیلی خوبه واسه قلبش درسته زوده شاید ولی واسه خیال راحتی خوبه
یدونه زیارت عاشورا نذرشهید نویدصفری کن ایشالا بالب خندون وخبرخوش برگرد
زوده قلبش تشکیل نشده هنوز.. بری بیشتر استرس میدن بهت میدونم سخته ولی صبر کن
منم امروز میخوام برم استرس دارم🙂↔️
زوده بزار 8 هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.