۶ پاسخ

آره ماشالا عالیه

از حدنرمال هم خیلی بالاتره ماشاالله خداحفظش کنه واستون عزیزم

عالیه ماشالله در مورد واکسن هم یکم بگو چه جوریه مثل دوماهگیه ؟ من بچم تو دوماهگی دو روز تب کرد و بیحال بود

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️


رژیم از شنبه شروع میشه🌪️

@melodi780

نسبت به خودش باید بسنجی. ولی عالی عزیزم ماشالا❤️

عالیه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی