آره ماشالا عالیه
از حدنرمال هم خیلی بالاتره ماشاالله خداحفظش کنه واستون عزیزم
عالیه ماشالله در مورد واکسن هم یکم بگو چه جوریه مثل دوماهگیه ؟ من بچم تو دوماهگی دو روز تب کرد و بیحال بود
گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡
✳️✳️✳️✳️
رژیم از شنبه شروع میشه🌪️
@melodi780
نسبت به خودش باید بسنجی. ولی عالی عزیزم ماشالا❤️
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.