اره من پسر خاله هام نداشتن الان یکیش
9ماهش
دختر من نداشت 😍
من بچه اولم نداشت اصلا ،دومی تلافی اولی هم درآورد
من پسرام کولیک نداشتن فقط رفلاکس تا سه ماه
بله من دوتا پسرام نداشتن
منم دوتا بچه هامم ندارن خدارو شکر
علائم کولیک چیه؟
اره پسرمن نداش زایمان نکردی قشنگم
اره ما توو فامیل همسرم بچهای اول کولیک رفلاکس همش گریه بچهای دوم همش خوااااب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.