بچه ها کسی بوده بچش کلا کولیک نداشته باشه😐

۹ پاسخ

اره من پسر خاله هام نداشتن الان یکیش
9ماهش

دختر من نداشت 😍

من بچه اولم نداشت اصلا ،دومی تلافی اولی هم درآورد

من پسرام کولیک نداشتن فقط رفلاکس تا سه ماه

بله من دوتا پسرام نداشتن

منم دوتا بچه هامم ندارن خدارو شکر

علائم کولیک چیه؟

اره پسرمن نداش زایمان نکردی قشنگم

اره ما توو فامیل همسرم بچهای اول کولیک رفلاکس همش گریه بچهای دوم همش خوااااب

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی