۷ پاسخ

وقتی میبندیم همه لباس و زندگیت شیری میشه چه برسه به اینکه نبندی😂😂😂

سوتین هندی فشاری به سینه ها وارد نمیکنه و آزاده و در عین حال از افتادگی هم جلوگیری میکنه

اره مگ میشه نبندی

من از اول بستم شکلیم نداشتم

من که میبندم
همش چرت و پرته .
شیرت بستگی به خوراکت داره هرچی مقوی و مایعات زیاد بخوری شیرت زیاده و پرچرب
اگه هیچی نخوری شیرم نداری فقط مایعات بخوری شیرت ابکیه همین

والا یکی میگه نبند
یکی میگه ببند
میگن ببندی شیرت کم میشه
میگن نبندی مویرگ ها نمیدونم پاره میشن چی میشن

بله میبندم

سوال های مرتبط