۶ پاسخ

خیلی وقته ک برا پسرم خوب شده..رفلاکس خیلی اذیت میکنه

از دو ماه و نیم سه ماهگی رفته رفته کم میشه
اصولا تا جهار ماهگی کلا رفع میشه

والا من شیرخشک ببلاک کامفورت برای دلدرده دادم تا سه روز قبل دیگه دکتر گفت ای ار بده من دادم بچه چنان نفخ دل‌درد اره که می‌خوام دوباره کامفورت بدم

تاوقتی ک بشینه شیرش هضم بشه

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️


رژیم از شنبه شروع میشه🌪️

@melodi780

برا بچه من که تاهمین 4/5 ماهگی بود

سوال های مرتبط

مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی