خیلی وقته ک برا پسرم خوب شده..رفلاکس خیلی اذیت میکنه
از دو ماه و نیم سه ماهگی رفته رفته کم میشه
اصولا تا جهار ماهگی کلا رفع میشه
والا من شیرخشک ببلاک کامفورت برای دلدرده دادم تا سه روز قبل دیگه دکتر گفت ای ار بده من دادم بچه چنان نفخ دلدرد اره که میخوام دوباره کامفورت بدم
تاوقتی ک بشینه شیرش هضم بشه
گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡
✳️✳️✳️✳️
رژیم از شنبه شروع میشه🌪️
@melodi780
برا بچه من که تاهمین 4/5 ماهگی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.