۵ پاسخ

تازه رفتم بهش قطره استامیوفن وقطره سدیم کلراید وقطره بتامتازون برا بینیش داد خوبه بنظرتون

چرا نمیری اورزانس

دست و صورت و پاهاشو بشور
شنیدم میگن پیاز هم حلقه کنی بذاری کف پاش و جوراب بپوشونی روش هم خیلی جواب میده

با آب ملایم پاشوره اش کن مخصوصا قسمت آلت وبیضه هاشو خیلی بالاس تبش

دستمال مرطوب بزار رو پیشونیش

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی