۲ پاسخ

عزیزم من عضو کانال هستم بینهایت ممنونم که اینقد زحمت میکشی هرروز میرم پیاده روی و تو مسیر به پادکست ها بااون صدای دلنشینت گوش میدم و حسابی لذت میبرم و حالمو خوب میکنه واقعا ممنونم ازت

تجربه های خودتع؟

سوال های مرتبط