مگه شیر خودش مایعات نیست چه نیازی به ابه تا شش ماه
دکتر پسرم گفت میتونم بهش بدم ولی یکم بذارم هوا گرم تر بشه بهتره
زیر شش یکم شیرین باشه بهتره .
از۶ب بعد اب تنها
من از ۳ ماه و ۲۰ روزگی آب میدم دکتر گفته بود
من از ۴ماه میدادم چون میریم سمت تابستوت در حد ۲۰ الی ۳۰ سی سی اب جوشیده سرد شده
دوماه داره دو هفته یکبار دو سه قطره بده هیچ مشکلی نیست
دکتر ب من گفت چون تو ادرار پسرم کریستال هست آب جوشیده سرد شده بدم. روزی ۳۰ سیسی
من به دخترم اگه درست بگم از ۲ ماهگی آب میدادم آبه جوشیده البته
من دلم میخواد عع الان بدم ک؟
میگم یا آب معدنی بش میدم یا آب کلیه ای
من گاهی بهش در حد خیس شدن دهنش بهش میدم
من تازه دو روز در میون بهش اب میدم
۶......
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.