خب برو سزارین شو خطرناکه هاا
نباید میزاشتی ۴۰هفته ات ۱روز بشه برو من روز ۴۰رفتم طفلی پسرم کل پوستش خشک شده بود از پوست در امد بود دکتر گفت ۴۰هفته شدی برای اونه منم گفتم نامردا من پری شب اینجا بودم گفتین برو فعلا هر یه روز درمیون میرفتمای ۳۷هفته ام ولی گذاشتن موند بدنش از پوست در آمده بود
خب چرا دکترت تورو بستری نکرد معانیه شده بودی اصن که باز هستی رحم یان
بیمارستان نرفتی دردی نداری؟؟
من 40 هفته شدم دهانه رحمم بازنشد سزارین شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.