۴۰ هفته و ۲ روز. و همچنان خبری از درد نیست

۵ پاسخ

خب برو سزارین شو خطرناکه هاا

نباید میزاشتی ۴۰هفته ات ۱روز بشه برو من روز ۴۰رفتم طفلی پسرم کل پوستش خشک شده بود از پوست در امد بود دکتر گفت ۴۰هفته شدی برای اونه منم گفتم نامردا من پری شب اینجا بودم گفتین برو فعلا هر یه روز درمیون میرفتم‌ای ۳۷هفته ام ولی گذاشتن موند بدنش از پوست در آمده بود

خب چرا دکترت تورو بستری نکرد معانیه شده بودی اصن که باز هستی رحم یان

بیمارستان نرفتی دردی نداری؟؟

من 40 هفته شدم دهانه رحمم بازنشد سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان شاهین مامان شاهین ۱۰ ماهگی