درد پریودی دارم شیاف‌بزنم؟!🥺
ای خدا بارداری همش استرسه

۶ پاسخ

شیاف پروستژن بزار

منم همیشه درد پریودی دارم

نه نزار استراحت کن از شیاف دیگ گذشته اگر انتخابت طبیعی هست اذیت میشی خیلی نزار فک کنم تو ماه دردت باشی تحمل کن خوب میشه

من دیشب تا صبح بخاطر درد پریودی نخوابیدم لنقدرم ترشح داشتم گفتم الاناس کیسه پاربشه

فکر کنم طبیعیه عزیزم تو این ماه منم چند روزی هست دل درد دارم با کمر درد هی میگیره هی ول میکنه

این دردا هست تو این ماه منم دارم

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی