شیاف پروستژن بزار
منم همیشه درد پریودی دارم
نه نزار استراحت کن از شیاف دیگ گذشته اگر انتخابت طبیعی هست اذیت میشی خیلی نزار فک کنم تو ماه دردت باشی تحمل کن خوب میشه
من دیشب تا صبح بخاطر درد پریودی نخوابیدم لنقدرم ترشح داشتم گفتم الاناس کیسه پاربشه
فکر کنم طبیعیه عزیزم تو این ماه منم چند روزی هست دل درد دارم با کمر درد هی میگیره هی ول میکنه
این دردا هست تو این ماه منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.