کسی بوده ۶هفته قلب تشکیل نشده باشه هفته بعد تشکیل بشه؟

۱۱ پاسخ

اره زود رفتی ۸ هفته تشکیل میشه

زود رفتی

آره بابا یبار صبر میکردی ۸ می‌رفتی چرا عجله میکنین آخه

واسه من ۶هفته و ۱روز تشکیل شده بود و رشدش با تاریخ پریود یکی بود

بله من ۶هفته رفتم تشکیل نشده بود ۸هفته که رفتم تشکیل شد

۸هفته کامل تشکیل میشه

زود رفتی
من تصمیم دارم تا آنتی نرم سونو

آره عزیزم تا ۹ هفته وقت هست
من سر بچه اولم ۶ هفته و ۵ روز قلبش تشکیل شد

من تا هفته ی ۷خود جنین دیده نمیشد و بعد هفته نهم رفتم اوکی شد
سونو اولم پوچ بود ولی آزمایش خون مثبت بود

من ۷هفته ودوروز رفتم

بله بوده. ۸ هفته برو ان شالله که سالمه

سوال های مرتبط