اره ولی دکترم میگه طبیعی نیس درد
من یه تایم هماتوم داشتم ک باعث درد بود یه تایمم یچه پایین بود
الانم باز هماتوم دارم🥲
اگه درد داری پیگیری کن
وای دقیقا منم اینجوریم بازخوبه که طبیعیه پس
شما قراره تو کدوم بیمارستان زاهدان زایمانتون انجام بدبد دکترتون کی هسته تو زاهدان
آره من داشتم
اره عزبزم
آره مخصوصاامروزخیلی هم حالم بده
اره
لگنم هم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.