مامانای هم هفته ی من درد زیرشکم دارین؟

۸ پاسخ

من از درد پهلو وکشاله ران ودرد زیرشکم ازدیشب دارم دیوونه میشم

هر از گاهی بله

من فکر کردم درد از بین میره هفته های بالا درد خفیف دارم الانم

منم گاهی وقتا دارم

طبیعیه

بله من درد دارم گاهی . تقریبا هر روز ‌. استراحت ک میکنم خوب میشه

سمت راست زیرشکم از هفته ۱۲ تا الان دارم اما خفیف تر شده دردش

بلههه

سوال های مرتبط

مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی