۳ پاسخ

بله دارم سرویکسم ۳۰ هست

آره از دیروز دارم نمی‌دونم برا چیه

آره من کشیدگی بیشتر دارم و درد و تیر کشیدن زیر شکم البته همیشه نیست، میره و میاد

سوال های مرتبط

مامان مامان زندگی مامان مامان زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان حامی کوچولو مامان حامی کوچولو ۹ ماهگی