میگما نینی تو دل مامانش گریه نمیکنه؟؟🥲🥲

۱۱ پاسخ

میگن اگر مادر گریه کنه رو بچه تاثیر میزاره و اونم گریه میکنه نمیدونم چقد راسته

توی اب که صدا نداره شاید چهرشو ناراحت کنه

فکر نکنم مگه اینکه بچه فشاری بهش بیاد خدایی نکرده یا گشنه باشه🤷‍♀️سوال سختیه😁

سلام عزیزم بله گریه میکنه اما زمانی که مادر ناراحته و داره گریه میکنه اون زمان بچه تا زمان گریه مادرش تو شکم اشک میریزه و غصه حال مادرشو میخوره.. واسه همینه ک میگن تا میتونین از ناراحتی و گریه دور باشین چون رو بچه تاثیر میزاره.. این حرفو من از دکترای زیادی شنیدم و حرف اونارو الان زدم

😂😂فکر نکنم

ن چون شنیدم دکترا میگن دقت کنید گریه اول یا چندمه بچه سوراخ اشک چشمش باز شده یا ن وگرن باید ببرینش دکتر

چه سوال عجیبی تا حالا بهش فک نکرده بودم😂 نی نی خمیازه میکشه عطسه میکنه میخنده اخم میکنه ولی فک نمیکنم گریه کنه🥲

از کجا بفهمیم گریه میکنه🥲 اصن چرا گریه میکنه بچم بمیرم الهی😓

سئوال منم هس

نمیدانم ، اطلاعی ندارم😂👐🏻

فکر‌کنم‌‌ گریه میکنه

سوال های مرتبط

مامان الارز مامان الارز ۵ ماهگی
مامان نورا💕نویان👶 مامان نورا💕نویان👶 ۵ ماهگی