خانمها جواب این آزمایش چیه

تصویر
۸ پاسخ

عفونت داره بچه

تب یا اسهال استفراغ نداشته؟

این آزمایش رو به خاطر چی نوشته؟

جسارتا مشکلش چیه

تالاسمی مینور نداشته؟
عفونتم داخل خون دیده شده سرماخورده چیزی نبوده؟

عزیزم بدنش عفونت داره پلاکت های خونش هم زیاده آهن بدنشم یه مقداری کمه نه به اندازه ای که کمخون باشه

ببین یسری از فاکتوراش بالا و پایین هست ولی بنظر نمیاد ک مشکلی داشته باشه چون خیلی زیاد بالل و پایین نیس بازم ب دکترش نشون بده

اون قرمزا بالاتر از حد مجازشه ابیا پایین ترر
حالا اسماش سرچ کن گوگل ببین چی هستن
کمتر بیشترش چه ضررایی داره خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان آریا💙🩵💙 مامان آریا💙🩵💙 ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی
مامان ❤️❤️ فسقلی 💋💋 مامان ❤️❤️ فسقلی 💋💋 ۸ ماهگی
مامان ❤️❤️ فسقلی 💋💋 مامان ❤️❤️ فسقلی 💋💋 ۸ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۵ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۷ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی
مامان تیام خانم مامان تیام خانم ۹ ماهگی
مامان ویهان👶🏻💙 مامان ویهان👶🏻💙 ۱ سالگی