برای بقا 🥲اصن یه ثانیه آروم نمیشه خوابشم خیلی سبکه😂🐣

تصویر
۸ پاسخ

بزن تو رگ شارژ شی قشنگم 🤩🤩🤩

عزیزم درخواست بده هم و داشته باشم

برای بقا رو خوب گفتی خدایی😅
منم روزی ۳بار میخورم.صبح ظهر شب😢
خیلی به بقا اهمیت میدم من😂😂😂😂

خدا کنه بعد چهار ماهگی این نق زدن و کم خوابیدن و کم خوردن بهتر بشه

نوش جان
من که به خاطر دخترم نمیتونم بخورم و هلاکو الان

نوووش

پسر منم هم اسم پسر شماس و اصلا خواب عمیق نداره و کلا خوابش خیلی سبکه و چرت های ده دقیقه ای میزنه بیدار میشه نق نق میزنه. از ترسم اصلا لب به قهوه و نسکافه و کاپوچینو نمیزنم که نکنه همین چس مثقال خوابو هم نداشته باشه😐

نوش جان منم امروز دیگه خوردم یه شات اسپرسو دیگه جونی برام نمونده بود

سوال های مرتبط