بزن تو رگ شارژ شی قشنگم 🤩🤩🤩
عزیزم درخواست بده هم و داشته باشم
برای بقا رو خوب گفتی خدایی😅
منم روزی ۳بار میخورم.صبح ظهر شب😢
خیلی به بقا اهمیت میدم من😂😂😂😂
خدا کنه بعد چهار ماهگی این نق زدن و کم خوابیدن و کم خوردن بهتر بشه
نوش جان
من که به خاطر دخترم نمیتونم بخورم و هلاکو الان
نوووش
پسر منم هم اسم پسر شماس و اصلا خواب عمیق نداره و کلا خوابش خیلی سبکه و چرت های ده دقیقه ای میزنه بیدار میشه نق نق میزنه. از ترسم اصلا لب به قهوه و نسکافه و کاپوچینو نمیزنم که نکنه همین چس مثقال خوابو هم نداشته باشه😐
نوش جان منم امروز دیگه خوردم یه شات اسپرسو دیگه جونی برام نمونده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.