من داشتم پارسال قرص ریزاتان عالیه اگه الان گیر بیاد
منم میگرن دارم در ماه یکی دوبار و موقع پریود دو سه روز پشت سرهم درد میگیره انقدر شدیده ک حالت تهوع بهم دست میده خیلی بده رفتم دکتر عمومی بهم قرص سوماتریپتان داد وقتی میخورم نیم ساعته خوب میشم ولی حقیقتا فقط درد ساکت میکنه درمان نمیکنه قصد دارم برم دکترمغز واعصاب
من هم دارم دردشدیدسرم حالت تهوع گلوم اتگارزخم میشه نمیتونم حرف بزنم بی اختیار وسست میشم اسهال میشم باعرض معذرت چشامم دردمیکنن
منم زیاد سردرد میگیرم اکثرا هم سمت راست سرم هست بیشتر تو پریودی و بعدش هست شنیدم میگرن قاعدگی میگن
گاهی شدید میشه حالت تهوع میگیرم حس میکنم خوراکی هایی که طبع سرد دارن هم بدترم میکنه
بوتاکس کن عزیزم واسه میگرن خوبه
همسرم داره و ماهی تقریبا ده بار و حدودا سه روز پشت سرهم هست که تو شدت همراه با حالت تهوع هست. دکتر بهش قرص انرژی فیکس و پرانول داده و یه قرص دیگه خداروشکر بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.