من جای عمل آپاندیس ۱۵ سال پیشم هنوز درد میگیره🥲 پوست که باز میشه به جای بخیه های قبلی فشار میاد انگار
عکست خودتی؟
این مدل لباس و از کجا خریدی ادرسی پیچی داره چقدر دنبالشم
برگردی عقب باز سز میکنی ؟
دقیقا منم جای بخیه هام درد میگیره وتیر میکشه
دقییقااا منم مث توامم..سرکلاژ و پساری هم دارم. طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.