۵ پاسخ

من جای عمل آپاندیس ۱۵ سال پیشم هنوز درد میگیره🥲 پوست که باز میشه به جای بخیه های قبلی فشار میاد انگار

عکست خودتی؟
این مدل لباس و از کجا خریدی ادرسی پیچی داره چقدر دنبالشم

برگردی عقب باز سز میکنی ؟

دقیقا منم جای بخیه هام درد میگیره وتیر میکشه

دقییقااا منم مث توامم..سرکلاژ و پساری هم دارم. طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان سه تا گل پسر مامان سه تا گل پسر هفته بیست‌وسوم بارداری