۱۰ پاسخ

عزیزم من حریره بادوم از۵ماهگی دادم از۴ماهگی خودم برنج گرفتم شستم خشک کردم آسیاب کردم الک کردم بهتره تا این آماده ش ببر عوض کن حریره بادوم بگیر برا ماه بعدش فرنی خودت درس کن عزیزم تنبلی نکن

اگ اینو میخای استفاده کنی نباید ۱۵۰میل ک فک کنم زیاده باید ی قاشق بریزی از سرلاک آبم درحدی بریزی ک ن خیلی سفت بشه و ن خیلی آبکی اینا زود سفت میشن وقتی درس میکنی

150 برای بچه شما الان زیاده عزیزم
یک قاشق غذاخوری سرلاک بریز آب ولرم جوشیده هم تا جایی بریز که غلظتش مثل فرنی بشه

من هم از چهار ماهگی شروع کردم اما خودم ارد ب نج درست کردم

بنظرم سنش کمه سرلاک اماده نده خودت فرنی درست کن بده

گروه چالش لاغری داریم برای مامانی خوشگلی ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکسی میخاد شرکت کنه ب ایدی بنده در روبیکا پیام بفرسته🌼🧡✨


🌟🌟🌟🌟🌟🌟



رژیم از شنبه شروع میشه🌪️

@melodi780

من تا بحال ندادم خریدم ولی گذاشتم برای روزی ک واقعا غذا نداشته باشه و نتونم درست کنم ...
از شیشه شیرش استفاده کن مشخصه ۱۵۰ میل تا کجا میشه

روش نوشته از پایان 6 ماهگی باید بدی ها الان ندی اگه 4 ماهشه بچه

بالا سمت چپ نوشته از پایان ۶ ماهگی

مگه 4 ماهگی میشه سرلاک داد؟

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾☺️ مامان گندم🌾☺️ ۹ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی