اره منم ی شب ماهی خوردم با ذرت مکزیکی سردیم کرد سر درد و استفراغ و لرز گرفتم
من سردیم میشه نبات میخورم خوب میشم البته یه تیکه کوچولو
دکتر من گفت زنجبیل توی چایی یا عرق نعنا اگر قندت بالا نیست نهایتا یک لیوان چایی نبات
منم امروز سردیم شده بود معدم اذیتم میکرد چایی نبات خوردم با یه کوچولو عرق نعنا
چای نبات درست کن یکم زنجبیل بریز توش بخور
خرما
چای نبات
گردو و کشمش
باید بری دکتر
من دو سه ماه اول بارداری اینطوری شدم
سرخود نمیشه چیزی خورد باید بری دکتر تا بهت بگه چیا برات مجازه
خرما و ارده
چایی نبات یه کمم عرق نعناع توش بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.