بستگی داره کجای تهرانپارس بخوای بری
مثلا رشید
فلکه اول
فلکه دوم
نارمک خوبن
مجیدیه بهتره
تهرانپارس ۱۰۰٪
مجیدیه شمال و جنوبی جفتش خوبه ولی ته مجیدیه جنوبی میخوره به گلبرگ که خوب نیس زیاد ولی در کل مجیدیه خوبه آدماش بافرهنگ ن تهرانپارس خیلی شلوغه
بستگی داره اگه مجیدیه جنوبی سمت ۱۶ متری باشه خوبه تهرانپارسم نهایتا تا فلکه دوم خوبه
مجیدیه یه سری جاهاش خیلی بده. پر معتاد
بستگی داذه کجای تهرانپارس باشه جای خوب و بد خیلی داره مجیدیه منطقه ۴ تهرانپارس منطقه ۸ دیگه خودت بیین
مجیدیه دسترسی بهتری داره. تهرانپارس از همه جا خیلی دوره. مگه شغلتون همون شرق تهران باشه.
نارمک خوووبه
من تهرانپارس ترجیح میدم به مجبدیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.