۳ پاسخ

بچه منم رفلاکس داره دومپریدون میدم با فاموتیدین امتحان کن فاموتیدینم

تا گرسنه هم نشده بهش شیر نده اصلاااا

اگه بچه رفلاکس داره
حتمن زیر سرش یه چیزی بذار
وعده های شیر بیشتر و با حجم کمتر
آروغشو حتمن بگیر
درازکشیده بهش شیر نده

سوال های مرتبط