۴ پاسخ

منم همینجورم یه درد خفیف زیر شکمم دارم

طبیعیه منم همینطورم

من توی هفته ۱۶هستم
هنوز کمر درد دارم و بدتر میشه بهتر نمیشه

عادیه

سوال های مرتبط

فاطمه فاطمه قصد بارداری