منم دادن
منم یبار تو سن بچه تو دادم یه سیسی اب رو اتیش بود حالا هم بعضی وقتا میدم
منم میدم تازه بجای یه وعده شیر خشک بدم ، بهش آب جوش نبات میدم۶۰ سی سی میریزمتو پستونک میدممیخوره
من پرسیابشمشم . سیخشاطرایناشم دادم از دکترش پرسیدم گفت اگ بهش مسازه هفته ای ی بار بهش بده .... وقتیم مدمش انقدر اروم مشه
اشکال نداره .یه مادربزرگ داشتم بچه ها رو همینجوری بزرگ میکرد انقدرم بچه ها تپل مپل بودن از دستش .یادمه دختر خاله هام همه تپلی .هیشکدومم تا بحال مریض نشدن .والا ابجوش نبات بهتر از این همه داروهایه شیمیاییه ک .والا من چند مدل تا حالا دارو عوض کردم اخرم چای نبات دادم
من همیشه میدم و مشکلی نداره خیالت راحت باشه
برای بچه اولمم میدادم مثلا وقتایی که شکمش یخ میکنه خیلی عالیه
خیلیا رودیدم که به بچه هاشون میدن
با خیال راحت بده مشکلی نیست
اما زیاد نه که یه استکان بدی
مثلا دو قاشق غذاخوری بیشتر نشه
بچه شما شیر خودتون میخوره
دادی دیگه سوال نکن 😂
قدیمیا خیلی می دادن و اعتقاد داشتن
من نداشتم و ندادم به بچه م
نبات خوب نیس خیلی ابجوشیده اگر بش شیرخشک میدی مجازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.