۱۱ پاسخ

ربطی به اب نداره .
من بعد یک ماهگی روزی دو سه بار هذدفه دو سه قاشق میدم.

اب خیلی خطر داره نده

به بچه دوماهه مگ اب میدن اخه

آب جوشیده شده بود ؟

ربطی به اب نداره
دکتر گفت روزی دو سه قاشق مربا خوری هیچ اشکالی نداره بعد از دوماهگی
چون هواهم گرمه

وای خیلی کار اشتباهیه تروخدا نکنین این کارارو بچه گناه داره

آب خیلی خطرناکه اصلا نده

گریه‌اش واسه چیزی دیگه بوده
ربطی به آب نداره

اشکال نداره و‌ربط ب آب نداره ولی سواله برام چرا آب دادی بهش؟

اشکالی نداره دیگ نده .خطر خاصی نداره فقط شیرو تو معدش رقیق میکنه بچه وزن نمیگیره

نگران نباش خیلیا میدن چیزی نمیشه ولی دیگه نده

سوال های مرتبط