والا من همچیو میخورم به اندازه
اولین ویارمم چیپس و پفک و بستنی شکلاتی بود 😅
بخور کم فقط😂ناراحتی نداره خواهر
من که تا حالا همه چی خوردم
چیپس و پفک حتی بیشتر از قبل 😂
بخور عزیزم من دلم میخواد میخورم اندازه گنجایش معده م کم میخورم
ولله اینایی ک گفتی خوراک هر روزه.....بخور باباااااااااا
ول کن بابا در حد کم. موردی نداره. این چیزا تو حالت عادیش و روزمره خوب نیست اما هوسی موردی نداره
منکه قندم دارم هیچی نمیتونم بخورم🥺
بخور اینا ک گفتی من همه رو خوردم و میخورم
والا من میخورم بخور
بیخیال😆بخورلذت ببر..😁سخت نگیر
خواهر هرچی میخوای بخور ولی زیاد رویی نکن به حرف هیچکس هم گوش نگیر
منکه هرچی دلم خواست خوردمو میخورم توخو نمیخوای پنجاه بسته چیپس و پفک باهم بخوری هر چی دلت میخواد بخور به اندازه والا گهواره سوسول بازیه
بخور عزیزم کمش مشکلی نداره
من که همه چی میخورم فقط پیزا اصلا خوشم نمیاد
من همشو میخورم اوایل بارداری که هوسم پفک بود الانا کمتر شده ولی میخورم کم میخورم ،قره قروت چه اسکالی داره ؟؟
وااا از همه چی بخور اتفاقا بارداری به هوس و خوردنش هست چون همه چی برات فراهم می کنن که هوس کردی کسی هم نمیگه نخور کیف کن
میتونی هفته ای یه روز در نظر بگیری برا تنقلات ولی بقیه رو هرچی سالم تر بخوری بهتره
بخور بابا هیچ مشکلی نیس این حرفارو کی در آورده من نهار پیتزا خوردم الانم چپس بستنی گرفتم همینارو هوس میکنم خوب نخورم باید گرسنه بشینم اونجوری ک بدتره
سلام مامانا من 18 هفته پنج روزم طول سرویکسم 31 بود کمه بنظرتون ؟؟؟
من از همه اینا از چیپس نمیتونم بگذرم هفته ای یبار شاید بخورم
من همه اینایی کع گفتی رو خوردم
نسکافه خوردم موکا خوردم
ولی زیاده روی نکن
برای رفع هوس بخور
حالا یکبار چیزی نمیشه
من خواهرم بو ساندویچ میزد باید حتما میخورد
سخت نگیر
اینایی ک گفتی خوردنشون مجازه ولی زیاده ولی نباید بکنی به خاطر قند و چربیشون
بخور عزیزم فقط کم به اندازه هوست
وااا چرا به خودت سخت میگیری
من همرو میخورم بخور مشکل نداره فقط زیاده روی نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.