۱۰ پاسخ

اره بخور ولی خیلی کم اگ دلت بخوادو نخوری ضررش بیشتره

اگ قند نداری بخور حالشو ببر😫

هرچی دلت میخاد بخور اما ب اندازه

وایی منم اوایل بارداری خوشم نمی یومد الان دو روزه همش دلم میخاد میخورم 🤤

آره بابا بخور نوش جونت

ظاهرا اشکال نداره بریم بخوریم😊😋

من ديشب خوردم چيپس وماست موسير

آخه شنیده بودم چیپس و پفک واسه رشد بچه خوب نیست😊

بخور نوش جونت منم خوردم اتفاقا با ماست موسیر 😁👌

اره چرا نخوري☺️

سوال های مرتبط

مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اولی مامان اولی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو دِلا🎀 مامان جوجو دِلا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری