۱۳ پاسخ

چرا نخوری؟

اینکه دلت بخواد و نخوری بدتر از اینه ک فکر کنی شاید ضرر داشته باشه

بخور بابا نوش جونت

والا من از اول همچی خوردم😑 مخصوصا چیپس ساده نمکی

بخور درحد خیلی کم

هرچی کمش مشکلی نداره.کم‌بخوری چیزی نمیشه

اصلا دلیلی ندارع ک میگن نخورین چون زرندیه بچه بخاطر یکی نبودن گروه خونیه مادر و فرزنده و ربطی به خوراکی ندارع

من از اول هرچی دلم خواسته خوراکی خوردم جز جیگر و اب هویج

بخور. من همه چی میخورم جز ممنوعات

بخور بابا چرا سخت میگیرین

😐بخور دختر چرا نخوری

بخور خب منم از اول میخورم

بخور ساده مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان اولی مامان اولی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری