من بارداری اولم حساس بودم لب ب پفک و چیپس و خوراکی یکبارم نزدم همش چیزای مقوی میخوردم ولی سر دومی تا میتونم خوراکی میخورم همش هوس میکنم
بخور حالشو ببر
من بارداری فبلیم هیچی اب نزدن پفک چپس نوشابه شکلات بستنی ولی این دفعه هر روز میخورم همشو🫤
من خوردم سرکه ای 😍😍
بخور عزیزم یکی دوبار ک عب ندارن
کم بخور
بخوررررر منکه میخورم البته سادشو😂
وا بخور مگه چیه چقدر سخت میگیرین 🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.