قطره کولیک ایز چطوره

۶ پاسخ

عالیه
ولی من اینفاکول می دادم آب رو آتیش بود

عالیه فقط کم بده به نوشته روش توجه نکن یه قطره بیشتر نده
من بچه ام کوچیک بود طبق دستورش دادم بچه ام از عصر تا فردا ساعتهای ۱۰ خواب بود بعد فهمیدم دز اش زیاد بوده

عالیه من میدادم

عالی

عالی🤌🏻

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۷ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان maman  shahan مامان maman shahan ۹ ماهگی
مامان دخملی🩷🎀 مامان دخملی🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۱ ماهگی