من برج۱ک بنگ بدم منشی ش گف۷/۸تومن خودشون میگیرن ولی فقط م میرن اریا
اریا خوبه ولی خیلی گرونه اگ میلغش برات اکیه ک زیرمیزیش کمه ب نسبت بقیه
بیمارستان آریا واقعا عالی بود….همه پرسنل همه خوب….هم رسیدگی به بیمار و همراهی حتی
اره عزیزم انجام میده…..من تو بیمارستان آریا پیش ایشون سزارین کردم برج ۱۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.