خانوما مهسا کیافر سزارین اختیاری انجام میده کسی می‌دونه ؟؟؟

۳ پاسخ

من برج۱ک بنگ بدم منشی ش گف۷/۸تومن خودشون میگیرن ولی فقط م میرن اریا
اریا خوبه ولی خیلی گرونه اگ میلغش برات اکیه ک زیرمیزیش کمه ب نسبت بقیه

بیمارستان آریا واقعا عالی بود….همه پرسنل همه خوب….هم رسیدگی به بیمار و همراهی حتی

اره عزیزم انجام میده…..من تو بیمارستان آریا پیش ایشون سزارین کردم برج ۱۲

سوال های مرتبط

مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۹ ماهگی