۳ پاسخ

من هنوز اقدام نیستم میترسم 🫤🤦🏻

چه برسه به بقیه مراحل😕

اوتیسم اینجوریه ک اصلا بهت نگاا نمیکنه، ب صدا توجه نمیکنه واکنش نمیده، ینی مثلا ی صدا تق بیاد نمیترسه مث بقیه،
منم خیلی میترسیدم ولی خداروشکر اینجوری نیست

اوتیسم بالای دوسال قابل تشخیص
بد به دلت راه نده

سوال های مرتبط