خانوما فرنی چطور درست کنم با شیرخشکش؟

۴ پاسخ

از الان کمکی زود نیست؟

بذار برات دستورشو میفرستم

تصویر

برنج شو خودت اسیاب کن ولی پختی بهش شیرخشکی که اماده کردی اضافه کن
درحد یک قاشق غذا خوری اولش باید داد فقط

آرد برنج رو با شیر خشک سرد شده حل کن بزار روی گاز

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کاوه مامان کاوه ۱ سالگی
مامان جوجم🐣 مامان جوجم🐣 ۹ ماهگی
مامان مهراد🧸🤎 مامان مهراد🧸🤎 ۸ ماهگی