۳ پاسخ

زود نیست از الان؟؟رفلاکس داره؟

تو ابزارها بخش پختنی ها دستور فرنی با شیرخشک هست

اول با آب درست کن بعد از شعله بردار،دماش که افتاد،بهش شیرخشک آماده اضافه کن تا رقیق بشه

سوال های مرتبط

مامان 𝙆𝙞𝙖𝙣👶🏻🫀 مامان 𝙆𝙞𝙖𝙣👶🏻🫀 ۱ سالگی