عزیزم منم فشار خون دارم ولی کسی بهم نگفت باید زایمان کنی تو ۳۸ هفته فشار شما چنده ؟؟؟
عزیزم زیر نظر کدوم دکتر هستی
منم بخاطر اینکه وزن نمیگیره دکتر گفت باید ۳۸هفته زایمان کنی.
دکتر آمپول ریه بهت داده که زودتر میخای زایمان کنی
عزیزم منم فشار خون گرفتم که کنترل شد با قرص
ولی قنددارم و آب دور جنین زیاده منم ۳۸ هفته باید زایمان کنم
نگران نباش عزیزم منم حرکتاش کم تر شده جاشون تنگه دیگه🤭🤩
صحیح و سالم میان دنیا عزیزم❤️
انشاالله که بسلامتی فارغ شی و هم خودت هم پسر گلت سالم و سلامت برگردین خونتون🌸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.