من خودم تجربه اولمه تاحالا بچه داری نکردم زیادم اطلاعات ندارم اما نظر شخصیم اینه دستمال مرطوب چیز خوبی نیست همون آب خالی بگیری بهش و خشک کنی خیلی بهداشتی تره ولی حتما باید تمیز بشه که عفونت و سوختگی براش پیش نیاد ان شاء الله اگه هم میخای نشوری بازم بجا دستمال مرطوب بنظرم با پنبه استریل و آب تمیز کنی بهتر و بهداشتی تره تا دستمال مرطوب
من جیش رونمیشورم فقط مدفوع
نوه خواهرشوهرم دوسال شده دختر بچه هم هست میگیرن با دستمال مرطوب تمیز میکنن فقط خونه خودشون بچه میشورن جایی میرن زورشون میاد 🫢
اره عزیزم همیشه باید بشوریش چون می سوزه پاک کردن با دستمال مرطوب برای زمانایی که تو دسترسی به اب نداری بیرونی و ….
اره له میشه بزاری بمونه
دخترم رو میشورم با آب خالی و بعد پاکش میکنم دختر حساستره برای عفونت ادراری
اره بهتره شسته بشه
من میشستم دخترمو
من خودم تصمیم دارم حتما یه اب بزنم همیشه ولی موقعی ک فقط جیش کرده دست نمیکشم به بدنش چون پوستشون نازک هی بخوایم بشوریم و دست بکشیم ملتهب میشه
من پسرمو باز میزارم تا بکم هوابخوره وقتی هم بخوام پوشاکش کنم میشورمش .دیگ بستگی ب خودتم داره
پی پی میکنه بشورش
بزار نافش بیفته بعد راحتر
من نمیشورم
دکتر گفت فقط زمانی که دفع داشت بشورم
ادرار با دستمال مرطوب کافیه
زیاد بشوری چربی پوستشون از بین میره و اگزما میگیرن
من میشورم
چون همون ادرار هم اب نیست که چربی و چسبناکی و بو و میکروب داره
دیش نه ولی پی پی اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.