فقط پودر بزن درجا خشک میشه
عرق سوز شده ،یا آب دهنش میره یا شیر از گوشه لبش میره میریزه ،هر شب چک کن زیر غبغبشو با دستمال مرطوب پاکش کن،یه مدت پماد بزن تا خوب بشه ولی بعدش که خوب شد دیدی جوش نمیریزه پماد نزن پوستشو نازک میکنه عادت میکنه به پماد
کالاندولا بزن
کالاندولا بزن یا پودر بچه
فکر کنم عرق سوز شده
شاید عرق سوز شده
آب دهانش زیاد نمیاد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.