۸ پاسخ

من دوستم رفت از دکترش نامه فوبیا ترس از زایمان طبیعی گرفت برد مشاور مهر کرد سزارین اش کردن

اره عزیزم من برای اولین بارداریم بچه سفالیک بود رفتم بیمارستان رحیمیان یعنی رازی هم میرفتم همینجوری بود اولش باید یکروز تموم درد بکشی دیدن نمیتونی طبیعی زایمان کنی میفرستن سزارین حالا خداروشکر من کلا پنج ساعت درد کشیدم دیدن ضربان قلب پسرم پایین اومد بردنم سزارین برای دومی خیالم راحته سزارینم

فکر کن ما تو شهرستانیم و اینجا بیمارستان خصوصی نداره
دورو بری هام که خواستن سزارین اختیاری بکنند مجبور شدن برن یه شهر دیگه واسه عمل 😂 بعدش با اون وضعیت وحشتناک بعد از عمل باید چند ساعت راهو بیان تا شهر خودمون

آره دولتی سز نمیکنه مگه بریچ باشه فقط خصوصی

یعنی اگه خودت بری بیمارستان خصوصی سزارینت میکنن؟

نامه هم بده دولتی قبلش سونو میکنن ببینن سفالیکه میگن طبیعی

نیمه خصوصی و خصوصی فقط

اره فقط باید بری شخصی

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ ماهگی
مامان ژیار کوچولو مامان ژیار کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری