واژینال ۶ هفته رفتم تشکیل نشده بود بعد ۸ هفته رفتم دوباره واژینال شدم ک تشکیل شده بود
من واژینال دادم
من واژینال ... هیچ خطریم نداره هر کیم میگه خودش مشکل دیگ داشته
واژینال
واژینال ۵ هفتگی
شکمی
سنو واژینال فقط 18هفته سیت انجام این فک کنم سی طول سرویسک
من هر کار کردم دکترم راضی نشد واژینال انجام دادم
شکمی
اکثرا شکمی ولی بعضیا ب صلاح دید دکترواژینال براشون بهتره
شکمی
من شکمی انجام دادم گفت معلوم نیست دوهفته دیگ بیا
دوهفته دیگ رفتم دوقلو بودن
من ۶ هفته شکمی
شکمی
شکمی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.