ابجیا شما واسه قلب جنین تو هفته های پایین سنو شکمی انجام دادین یا واژینال؟

۱۵ پاسخ

واژینال ۶ هفته رفتم تشکیل نشده بود بعد ۸ هفته رفتم دوباره واژینال شدم ک تشکیل شده بود

من واژینال دادم

من واژینال ... هیچ خطریم نداره هر کیم میگه خودش مشکل دیگ داشته

واژینال

واژینال ۵ هفتگی‌

شکمی

سنو واژینال فقط 18هفته سیت انجام این فک کنم سی طول سرویسک

من هر کار کردم دکترم راضی نشد واژینال انجام دادم

شکمی

اکثرا شکمی ولی بعضیا ب صلاح دید دکترواژینال براشون بهتره

شکمی

من شکمی انجام دادم گفت معلوم نیست دوهفته دیگ بیا
دوهفته دیگ رفتم دوقلو بودن

من ۶ هفته شکمی

شکمی

شکمی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد